Klacht: Pakket doorgestuurd

op 21 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19-12-2017 een bestelling gedaan bij Medion. Op 20-12-2017 verstuurd en was netjes onderweg. Vanmorgen 21-12-2017 was het pakket bij het depot. Een uur later een fout melding en is het pakket onderweg met mededeling wordt doorgestuurd. Contact gehad met dpd en wat blijkt volgens de mevrouw aan de telefoon dat het pakket retour afzender gaat. Hoe is dit mogelijk? Het betreft het kerstcadeau voor mijn zoontje en naar alle waarschijnlijkheid heb ik nu dus niks voor hem onder de boom! Dpd hoe is dit mogelijk? Is het zo lastig om een pakket gewoon te bezorgen ?? Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik ben niet in de positie om nog eens 250 vooruit te schieten aan een tablet zodat ie toch ene kan krijgen met kerst! Want bestelling annuleren en geld terug krijgen is pas na kerst!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket uiterlijk 24 december alsnog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dap1990