Klacht: Pakket doorgestuurd

Dap1990 op 21 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 21 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Daphne, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Ik ben er even ingedoken en zie dat het pakket...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 21 december 2017

Een klant heeft op 19 december 2017 een bestelling geplaatst bij Medion, die op 20 december werd verzonden. Op 21 december bleek het pakket bij het depot te zijn, maar na contact met DPD werd meegedeeld dat het pakket retour afzender zou gaan, wat de klant in de problemen brengt voor het kerstcadeau van zijn zoontje. De klant vraagt zich af hoe dit mogelijk is en zoekt naar een oplossing, aangezien annuleren en terugbetaling pas na kerst mogelijk is.

Mijn Klacht:

Op 19-12-2017 een bestelling gedaan bij Medion. Op 20-12-2017 verstuurd en was netjes onderweg. Vanmorgen 21-12-2017 was het pakket bij het depot. Een uur later een fout melding en is het pakket onderweg met mededeling wordt doorgestuurd. Contact gehad met dpd en wat blijkt volgens de mevrouw aan de telefoon dat het pakket retour afzender gaat. Hoe is dit mogelijk? Het betreft het kerstcadeau voor mijn zoontje en naar alle waarschijnlijkheid heb ik nu dus niks voor hem onder de boom! Dpd hoe is dit mogelijk? Is het zo lastig om een pakket gewoon te bezorgen ?? Hoe gaan jullie dit oplossen? Ik ben niet in de positie om nog eens 250 vooruit te schieten aan een tablet zodat ie toch ene kan krijgen met kerst! Want bestelling annuleren en geld terug krijgen is pas na kerst!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket uiterlijk 24 december alsnog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM