Klacht: Pakket al 7 dagen onderweg, nu vast in depot wegens plaatsgebrek?!

op 02 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket reeds meer dan 7 dagen onderweg, nog steeds niet ontvangen, zit momenteel vast in depot wegens gebrek aan ruimte?! Voorzie dan meer koerierwagens! Dit is geen service!

Gewenste Oplossing:

Als ze meer klantenservice bieden door meer koerierwagens aan te schaffen zodat het pakket niet nodeloos dagen blijft liggen in een depot omdat er geen ruimte is om ze te vervoeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Feline,

Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend jammer om te lezen dat de levering van je pakket niet volgens afspraak is gegaan.
Ik zou graag met je mee willen kijken echter kan ik op je adresgegevens geen pakketten terug vinden.
Zou je het pakket-/trackingnummer willen toesturen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door Féline Hermans