Klacht: Pakket 05305502013435

op 06 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 5-7 2017 een paje ontvangen in Eindhoven via Amann , een fotowinkel
echter de dag erop (6 juli) bleek dit pakje al terug gestuurd naar de afzender in Belgie
Ik moest het echter zelf oplossen en er achteraan gaan bellen.
De communicatie met het bedrijf loopt slecht (lees NIET!)
Ondertussen al bijna 2 maanden verder en na veel over en weer gemail hebben de afzenders een nieuwe bon gekregen waarmee ze mijn pakket wederom konden versturen.
U snapt het al, dit ging niet en en moest een ander verzendlabel komen.
De afzender heeft al een aantal maal gebeld maar zonder resultaat.
Ik heb vandaag maar weer een mail gestuurd dat ik het niet meer pik hoe dit bedrijf tegen zijn klanten doet en als ik binnen een week geen bevredigend antwoord krijg ik mijn rechtsbijstand er bij betrek.

Als er normale communicatie is en het pakket bij mij persoonlijk afgeleverd word en niet weer via een winkel.
Ik heb daar geen vertrouwen meer in

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2017 om 11:37 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:15 geantwoord

Nog steeds niets vernomen van dit bedrijf na deze oplossing..
Echt waardeloos.
Zowel de verzender als ik hebben alweer zeer veel mails verstuurd maar je krijgt gewoon geen atwoord.
En ik eis dat DPD zich aan de afspraak houd en mij mijn pakket verstuurd of deze vergoed...
Ik ben het echt meer dan zat , wacht al een half jaar op een fatsoenlijke oplossing

mvg
Eric van't Hof