Klacht: Pakjes dienst onbereikbaar

op 29 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje niet geleverd op aangekondigde dag.
Bij het online proberen te informeren ( nieuwelevering.be) blijken de pakketinformatie niet te pakken op de website ” Het pakketnummer dat u hebt ingevoerd is onjuist. Controleer uw invoer.”
Meerdere malen geprobeerd, lees 20.

Gewenste Oplossing:

informatie over het pakje beschikbaar. Afhaal mogelijkheid op zaterdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht wilvig1

2 weken geleden - Zeer onduidelijk welke codes waar moeten worden ingegeven. Uiteindelijk na nog eens een aantal try and error pogingen blijknaar wel de juiste code in het juiste vakje kunnen plaatsen. Ik heb nog geen pakje maar ben wel opnde hoogte vam de status.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wilvig1