Klacht: Pakje nog steeds niet toegekomen

op 10 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakje 002D3ZN
Op maandag 25/9 verstuur ik vanuit Belgïe een pakje naar Frankrijk/Montelimar met toen nog Kiala.
Op 29/9 wordt het pakje laatst geregistreerd in het regionaal sorteercentrum. Nadien blijft de status staan op ‘Le colis est en cours de livraison’.
Waarom ligt mijn pakje nog steeds in dat regionaal sorteercentrum?
Ik heb verschillende malen Kiala gecontacteerd, helaas zonder gevolggeving. Ook UPS houdt zijn handen ervan af en stuurt mij telkens door naar Kiala.
Ping-pongspel dus!!!!
Graag dringend een oplossing zodat we niet gedwongen worden om verdere stappen te ondernemen.

Ik ben pas tevreden wanneer het pakje op zijn bestemming zal zijn nog deze week!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Martine Lippens

2 maanden geleden - Kiala tracking nummer = 002D3ZN

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij gaan voor u uitzoeken wat er met uw zending aan de hand is en zullen u zo spoedig mogelijk feedback geven. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team. Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Reactie van de melder van de klacht Martine Lippens

2 maanden geleden - Kunt u me zeggen waar dat 'regionaal sorteercentrum' zich bevindt? Het pakket bevat dringende leerstof voor onze dochter die momenteel studeert in Frankrijk! Het kan toch zo moeilijk niet zijn om dat regionaal centrum te verplichten naar ons pakket te zoeken in de ganse hoop?

Bericht van UPS

2 maanden geleden - Goedemorgen, Wij wachten momenteel op feedback vanuit KIALA aangaande de status van uw zending. Zodra wij feedback hebben zullen wij u informeren. U kan ook altijd navraag doen via webbe@kiala.com. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 08:40 geantwoord

Goedemorgen,

Uw zending is gelocaliseerd en gisteren doorgestuurd naar Frankrijk met een nieuw zendingsnummer : 1Z30R3Y66854160015 . We zullen er alles aan doen om het pakket zo spoedig mogelijk op de bestemming te krijgen.

Wij willen u onze excuses aanbieden voor de vertraging van deze zending.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Lippens