Klacht: Pakje niet ontvangen

op 07 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DPD geeft aan dat het adres te lang is en dat daarom het huisnummer niet zichtbaar is. Het pakje is inmiddels teruggestuurd. Dit is de 2e keer deze maand met deze pakketdienst.

Tot 4 keer toe probeer ik de medewerkster uit te leggen dat de fout in hun systeem zit, maar ze luistert niet naar mij. Dochter zit met smart op dit pakje te wachten.

Gewenste Oplossing:

Als ik het pakje ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 februari 2018 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 februari 2018 om 22:21 geantwoord

Ik vind dat het probleem volledig bij ons wordt gelegd. mijn adres moet ik gewoon door kunnen geven zonder aanpassingen. Er kan niet van mij worden verwacht dat ik alles aanpas met het risico dat adresgegevens niet goed doorkomen.
Dit os de 2e keer deze maand en ik zal geen pakketten meer bestellen als ik zie dat het door PPD moet worden afgeleverd omdat jullie systeem dit niet aankan.

Alle klachten die gemeld zijn door Mae1