Klacht: Pakje is verdwenen

op 10 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via UPS mail innovations priority zou ik een pakje uit de VS ontvangen. met code 822096601198930088 echter het volgende staat er:
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 30/09/2017 11:53 Package delivery was attempted
30/09/2017 11:46 Package delivery was attempted
30/09/2017 10:31 Package delivery was attempted
Netherlands
30/09/2017 3:56 Package cleared by foreign customs office
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 29/09/2017 14:26 Package delivery was attempted
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL, NL, United States 28/09/2017 10:55 Package delivery was attempted
Netherlands
28/09/2017 0:08 Package cleared by foreign customs office
Netherlands
21/09/2017 19:13 Package arrived at foreign customs office

2x door douane, 5x afleverpoging (nooit aan de deur geweest) Waar is mijn pakje

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakje hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Als ik kijk naar de scans op www.ups.com dan is dit een zending die gedaan is met UPS mail innovations via USPS het postnetwerk in de US. De levering in Nederland hiervan wordt gedaan via het post netwerk en niet via UPS.

Wij adviseren u dan ook om met hen contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Uw zending wordt bij aankomst in Nederland door PostNL uitgeleverd. Zij zouden a.d.h.v. uw referentie nummer het PostNL trackingnummer moeten kunnen achterhalen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Heeft op 12 oktober 2017 om 08:47 geantwoord

Nogmaals, PostNL zegt het pakje niet te kennen!!!

Reactie van de melder van de klacht Wacht op pakje

1 maand geleden - Nogmaals, ik heb meerdere keren contact gehad met PostNL en zij zeggen het pakje niet te kennen. Klassiek geval afschuiven en niemand is bereid het op te lossen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Wacht op pakje