Klacht: Paketnummer nieuwelevering werkt niet

tolhuisje op 09 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 11 januari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om dit te horen, ik heb hier dan ook een klacht over ingediend bij de desbetreffende transport afdeling, zodat zij de chauffeur hierop kunnen aanspreken. Onze excuses voor het ongemak. Uw pakket wordt...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 januari 2017

Een klant heeft problemen met het pakketnummer op het pakketbriefje van DPD, aangezien zowel de handgeschreven code als de barcode niet functioneren op de website nieuwelevering.nl. Hierdoor kan de klant de levering niet tijdig regelen, en is de klantenservice niet bereikbaar om het probleem op te lossen.

Mijn Klacht:

ER staat een handgeschreven code en een barcode op het pakketbriefje. Beiden werken niet op de site nieuwelevering.nl Klantenservice is al dicht als je thuiskomt dus oplossen gaat niet meer en morgen staat de bezorger voor een dichte deur.

Gewenste Oplossing:

Niet meer niet kloppende nummers door de bus gooien. Oplossen kan gezien het tijdstip waarschijnklijk niet meer (tenzij de webservice wel snel reageerd ipv dicht is) Gezien de meerdere klachten hierover gaat het nog steeds regelmatig mis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 januari 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM