Klacht: cursor (muis)

op 12 juli 2016 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Packard Bell over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

Bericht van Packard Bell

2 jaren geleden - Beste Hugo en Gerda,Vervelend om te horen dat uw toestel niet naar behoren werkt. We willen u graag verder helpen. Een medewerker van onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u zoeken, om zo te kijken wat we voor u kunnen doen.Met vriendelijke groet,Packard Bell klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 15 juli 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hugo en Gerda