Klacht: Overvolle trein

op 01 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 april ben ik met de trein naar rotterdam geweest, heb de hele reis van Tilburg tot Rotterdam moeten staan in een overvolle tussenwagon. Op de site was al aangegeven dat t druk zou worden die dag en daarom vraag ik mezelf af waarom jullie een korte trein inzetten. Ik reis wel vaker met de trein en tref t elke keer zo druk, regelmatig zitten wij in de tussenwagon, maar deze keer was echt erg. Ik had mijn vriendin mee die rugproblemen heeft en daardoor hebben we voordat we aan onze gezellige dag konden beginnen eerst handerhalf uur moeten rusten. Ben zeer teleurgesteld in jullie.

Gewenste Oplossing:

Als jullie klachten serieus nemen en er wat mee doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 07:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annettebekkers
x