Klacht: overvolle en te weinig treinen na concert in de Arena Amsterdam op 24 juni.

op 25 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vrijdag na het concert van Cold Play in de Arena Amsterdam wilden wij met de trein terug naar Culemborg. Het advies was om met openbaar vervoer te reizen ivm de drukke wegen rondom Amsterdam.
Na al ruim 15 min in de rij te staan om uberhaupt in het station te komen was er op de perrons veel duw en trek werk om in een van de veel te korte en enkel hoge treinen te kunnen. Na 4 treinen te hebben zien wegrijden met veel te veel mensen was het onze buurt.
We werden vanzelf in de trien geduwt door de menigte. Mijn voet was nog buiten de deur en de deuren gingen dicht. Uiteindelijk kwam met veel moeite mijn hele been in de trien, maar mijn schoenen, broek en sok zitten onder het smeer. Wat erger is is dat ik een beurs gevoel in mijn enkel heb!!!
Ik vind het erg jammer en beschamend voor het openbaar vervoer in Nederland dat er zo mismanagement wordt om te anticiperen op een paar evenementen!!!! Het is duur genoeg om met OV te reizen en als je er dan zoveel voor over moet hebben jammer!!!!!!!!
Ik hoop antwoord te mogen ontvangen.

Groet,
A van Veen

Als eer een goed beleid komt zodat na een evenement alle mensen op een fatsoenlijke manier naar huis kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vergoeding voor mijn gelede schade.
Ps ik vind het bijzonder dat jullie na de tekstblokken zetten :
Gebruik nette tekst en geen schuttingtaal of scheldwoorden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 11:02 geantwoord