Klacht: Overstapservice

op 04 juli 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een overstapservice geregeld via abn van de ing naar de ABN. Ik hoor maar niets. En er wordt niets afgeschreven. Ik heb de ing bank rekening al opgezegd. Ben er inmiddels al 2 maand mee bezig.

Gewenste Oplossing:

Als ik in ieder geval antwoord heb dat het is geregeld en hoe het verder gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste Dennis,Voor de werking van de overstapservice, moet de oude bankrekening wel bestaan. Gedurende 13 maanden wordt alles via de oude bankrekening, naar de nieuwe doorgezet.Wanneer de oude bankrekening volledig beëindigd is, valt de werking van de overstapservice weg. In dat geval is het van belang dat je zelf alle instanties die geld van je rekening halen of geld op je rekening storten op de hoogte brengt van je nieuwe rekeningnummer.Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 19 juli 2019 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dennis,

Na onze reactie op jouw klacht hebben we geen reactie meer mogen ontvangen van jou. Wij gaan er dan ook vanuit dat je een oplossing gevonden hebt.

Mocht je alsnog vragen hebben, dan zijn we 247 bereikbaar via onze social media kanalen of via: 0900 00 24.

Met vriendelijke groet,

Bas
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisjoho