Klacht: Overstappen blijkt moeilijk/onmogelijk

op 28 januari 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

In augustus 2013 heb ik van de KPN een brief ontvangen dat de oude pakketten verdwijnen. Wij moeten dus overstappen naar 1 van de nieuwe glasvezel alles-in-1 pakketten. Ze stellen een wijziging voor, maar ik besluit dat we liever een ander ‘nieuw’ pakket willen. Dit geef ik netjes telefonisch door op 19 augustus. Tegelijk regel ik enkele andere dingen die moeten veranderen. Binnen enkele dagen zou het abonnement overgezet worden en na ongeveer 2 weken zou ik ook een spotify inlogcode krijgen die bij dit pakket hoort. Inmiddels zijn we bijna een half jaar verder en hebben wij nog steeds ons oude pakket. De veranderingen kunnen ze niet doorvoeren door een fout in het systeem. Na veel contact werd ons beloofd dat er iets in het systeem zou worden veranderd op 6 december 2013 en dat daarmee het probleem verholpen zou zijn. Deze implementatie werd weer uitgesteld tot nader orde. Nu krijg ik steeds slechter contact met de KPN. Er worden steeds beloftes gedaan over wanneer het verholpen zou zijn en mijn laatste mail wordt niet eens beantwoord!

Ik wil het liefst dat het abonnement wordt overgezet. Ik wil in ieder geval geen loze beloftes meer!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Harbers