Klacht: Overnachting in Istanbul slecht geregeld

op 21 november 2015 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Voor vrijdag 6 november boek ik met 4 personen de vlucht Kathmandu-Istanbul- Amsterdam; aankomst vrijdagavond laat op Schiphol. Een week voor vertrek bericht Turkish Airlines dat wegens een geplande vertraging overnachten in Istanbul noodzakelijk is; we kunnen bij de transferbalie een hotelvoucher halen. Bij aankomst in Istanbul weet de transferbalie echter van niets en worden we onvriendelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Lang in de rij om een visum te kopen (€ 25 per persoon) en daarna opnieuw lang in de rij voor registratie, vervoer etc. Een lang verhaal kort: uiteindelijk zijn we na 3,5 uur in een hotel, terwijl het om een geplande vertraging ging. Voor de volgende ochtend regelt Turkish Airlines vervoer vanaf het hotel om 05.00 terwijl het vliegtuig pas om 9.00 vertrekt. We nemen uiteindelijk zelf om 7.00 een taxi voor € 25.

Vergoeding van 4 x € 25 voor de gekochte visa en € 25 voor de taxirit. Ontvangstbewijzen zijn te overleggen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

4 maanden geleden - Wellicht heeft u recht op een schadevergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door mw Verschoor