Klacht: Overgeboekt naar een andere vlucht, zonder dit te melden

op 28 november 2016 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Op 30.10.16 zouden wij met vlucht XQ181 om 18.45 uur van Dusseldorf richting Alanya vliegen. Om 14.00 uur kwamen wij op Dusseldorf airport aan. Daar werd ons verteld dat die vlucht niet meer door ging en dat de vlucht was overgeboekt naar vlucht XQ185 die in de ochtend om 7.50 uur al was vertrokken. Na het bellen met het nood nummer van prijsvrij, konden wij nog een vlucht boeken richting Alanya voor 224€, en om 19.00 uur richting Alanya vliegen. Bij aankomst in Alanya moesten wij wederom 60€ betalen voor de vluchthaven shuttle richting het Hotel. Bij het hotel werden wij in de nacht netjes ontvangen en kregen wij nog een lichte maaltijd. Ons was beloofd dat de 224€ van de vlucht en de 60€ van de shuttle terug betaald zou worden

Wanneer ik de kosten van de vlucht 224€, en de 60€ van de shuttle terug betaald krijg.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht tbastianen@gmail.com

4 dagen geleden - Ik had ook nog een foto van de kosten voor de vlucht gemaakt, die ik niet terug zie in de bijlage. Kan ik die ook nog toevoegen?

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 29 november 2016 om 16:44 geantwoord

Beste heer Bastianen,

Via onze reserveringsafdeling heeft u als het goed is meer informatie gegeven over uw bovenstaande melding. Wij hebben namelijk een reminder verzonden naar de reisorganisatie waarbij uw reis is geboekt. Mocht u deze e-mail nog niet hebben ontvangen laat het ons gerust weten.

Team Prijsvrij.nl

Heeft op 30 november 2016 om 21:27 geantwoord

Gewenste Oplossing
Wanneer ik de kosten van de vlucht 224€, en de 60€ van de shuttle terug betaald gekregen heb.
Dit is nog niet het geval. De reisorganisatie ITS en Prijsvrij zijn met elkaar in onderhandeling zoals ik het begrijp.

Alle klachten die gemeld zijn door tbastianen@gmail.com