Klacht: Oplichting

op 01 juni 2018 over Overbruggingsverhuur.nl in de categorie Verhuur

Wij zouden via overbruggingsverhuur.nl (Koen Elfrink) een woning huren in Heerlen. Overeengekomen was dat na betaling van DUBBELE borg (1400 euro) we de sleutel zouden krijgen. Nadat de betaling was gedaan konden we ineens pas de sleutel krijgen als we nog eens 731 euro zouden betalen dat zou dan de huur zijn van deze maand en nog een restje van vorige maand (terwijl we er niet eens woonden of sleutel hadden) Nu ineens ziet de huurbaas het niet meer zitten dat wij de woning gaan huren en heeft deze ons geblokkeerd als we bellen of appen. Ook de makelaar van overbruggingsverhuur.nl houd ons continu aan het lijntje ivm het terug betalen van onze borg. Kortom er wordt hier aan de lopende band mensen aan het lijntje gehouden danwel opgelicht.

Wanneer ik mijn 1400 euro terug heb en het bedrijf niet meer bestaat aangezien hun mensen oplichten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overbruggingsverhuur.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overbruggingsverhuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door