Klacht: Geen reactie – Geen retour

op 19 mei 2016 over Overbruggingsverhuur.nl in de categorie Verhuur

We hebben op 21-03-2016 de aanvraag verstuurd voor de verhuur van ons appartement (aangeven dat de aanvraag voor de gemeente al gedaan was). 22-03-2016 de factuur voldaan (€ 100,=). Op 23-03-2016 afgemeld telefonisch en per mail omdat de verhuur niet door ging. Nu kunnen we niet onze € 100 terug krijgen omdat er aan wordt gegeven dat er al het e.e.a. in gang is gezet. Terwijl we 2 dagen na de aanvraag direct hebben geannuleerd en aan hebben gegeven dat de aanvraag via de gemeente al gedaan was. Ook had onze bank niets van overbruggingsverhuur vernomen. Volgens overbruggingsverhuur komt een aanvraag alleen voor de no-cure no-pay garantie in aanmerking als de aanvraag wordt afgewezen door bank of gemeente, terwijl wel aan de reguliere voorwaarden wordt voldaan. Maar volgens de rijksoverheid en juridisch loket heb ik dan altijd nog 14 dagen bedenktijd. Hier krijg ik verder geen antwoord op van overbruggingsverhuur.

Mijn dossier gesloten wordt en mijn € 100,= retour wordt geschreven.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overbruggingsverhuur.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overbruggingsverhuur.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica Veling