Klacht: Oude treinen

op 28 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste lezer,

Ik ga elke dag met de trein van station Rijssen naar station Enschede. Helaas is er geen intercityverbinding tussen Rijssen en Enschede, ik ben daarom aangewezen op de sprinter Enschede-Apeldoorn. De laatste tijd valt het mij op dat er op djt traject steeds wisselende treinen rijden. Vaak rijd er op dit traject een oude intercity (wordt gebruikt als sprinter) die ontzettend veel geluid maakt en daarnaast uit de tijd is qua inrichting etc. De trein maakt vooral bovenin een ontzettend kabaal vanuit de ventilatieroosters. Daarnaast is er ook geen plek in de trein waar je fatsoenlijk aan het werk kunt op bijvoorbeeld een laptop.

Ik zou het liefst met een intercity reizen vanuit Rijssen naar Enschede. Ik snap wel dat ontzettend moeilijk is om te plannen. Maar zorg dan in ieder geval wel voor moderne sprinters, waar je de tijd ook nuttig kunt besteden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 11:28 geantwoord