Klacht: Bank

Sonjakirajordan op 30 mei 2024 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestel op 15 januari een bank bij Otto, deze had een levertijd van tussen de 2-4 weken. Na vijf weken gebeld en hij zou de volgende week geleverd worden. De week erop gebeld en ineens was hij nog in bestelling? Ze konden hem wel annuleren en opnieuw bestellen, dat zou sneller gaan! Dit hebben ze gedaan zonder mijn toestemming, dus weer vier weken wachten! Uiteindelijk werd de bank op 15 april bezorgd en was deze niet goed! Een loungedeel was niet correct door de fabriek in elkaar gezet en dus heb ik hem niet geaccepteerd. Echter stond mijn oude bankstel in de bezorgvrachtwagen, die kletsnat was en dus kon ook die niet meer teruggezet worden. In overleg met de bezorgers en Otto besloten dat er een nieuwe bank besteld zou worden en ik de kapotte bank zou houden totdat de nieuwe er zou zijn. Nu zijn we weer vier weken verder en er is nog steeds niks gebeurt! Ik heb meerdere malen gebeld, dat ze de bestelling moeten annuleren en ik mijn geld terug wil. Ze mogen de aanbetaling van mij houden en dan hou ik de bank en koop ik ergens anders een bank. Niemand is hulpvaardig of biedt een oplossing.

Bank behouden geld terug of ze houden de aanbetaling en ik hou de bank.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonjakirajordan