Klacht: OPzeg vergoeding O-On

Wander de Boer op 30 maart 2018 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg op de eind afrekening van E-On een opzeg vergoeding van 150,oo euro terwijl was afgesproken dat er geen kosten aan het overstappen waren verbonden.Dit bedrag is veel te hoog, moet ik 3 uur voor werken kan ik heel wat over stappen verwerken.

Gewenste Oplossing:

Als dit door NUON wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 30 maart 2018 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer De Boer, daar helpen wij u graag mee verder.

Wilt u ons een e-mail met uw adresgegevens en eindnota sturen via [email protected] zodat wij kunnen bekijken of u in aanmerking komt voor een vergoeding van de overstapkosten Dit kunt u onder vermelding van klacht.nl doen en mijn naam in benoemen.

Groeten, Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door