Mijn Klacht:
Na talloze telefonische onderhouden, (ondertussen reeds meer dan 1 jaar geleden), zonden wij émail, waarop we tot op heden geen antwoord ontvingen.
Na opnieuw inloggen blijkt nu dat ons refertenr NIET meer herkend wordt.
De essentie van het hele gebeuren werd vertaald in bijgevoegde email.
Opodo refnr. 5026448877.
Geachte,
Onder vermeld refertenr. boekten wij heen – en terugvlucht vanuit Amsterdam (AMS), naar Preveza (PVK), in ’t bijzonder :
-maatschappij Corendon CD 697, 30.O5.20 AMS / PVK
-maatschappij Transavia HV 5792, 13.06.20 PVK / AMS
Betalingen :
-HAEMELINCK JEANNINE, Argenta Mastercard eindigend op -2462, dd.26.02.2020 € 1609,77
op naam van OPODO
-DE LANDSHEER FERDINAND, AXA Visa kaart eindigend op -5156, dd.02.03.2020 € 1314
op naam van Corendon international LIJNDEN
Na aanvraag voor een totale refund, wegens CORONA, werd er gestort :
– door Opodo, op naam HAEMELINCK JEANNINE, € 1493,38 dd 05.09.2020
Er blijkt € 1430,39 NIET terug betaald.!
Telefonische kontakten met uw klantendienst geven ons tegenstrijdige oplossingen :
-Opodo verwijst ons naar Corendon, die ons op hun beurt terug naar Opodo verwijzen.
-Opodo begrijpt ons standpunt, zal het nodige doen, en verzoekt ons om 120 dagen te wachten.
-Vandaag is die wachttijd voorbij, Opodo zegt ons niets te kunnen doen om een onduidelijke reden.
Wij blijven bij onze eis voor een totale refund, gelieve ons hierin tegemoet te komen.
Mvg.
Gaumier-Haemelinck
Gillis Damaesstraat 39
2040 ANTWERPEN
0032 486 780151
Gewenste Oplossing:
Bij een totale refund, zegge nog €1430,39
