Klacht: oplossingen klantenservice komen toch niet in systeem Ziggo

JVB1970 op 22 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

bij de overgang van een alleen tv abonnement naar een internet-telefoon-tv abonnement in combinatie met een verhuizing gaat bij mijn moeder (85) steeds alles mis. Na zo’n 9 gesprekken met de klantenservice komt er steed weer een nieuw probleem.

– bij de verhuizing ook overgestapt naar uitgebreider abonnement
– ondanks dat ik had aangegeven dat ze met een kastje kijkt, kreeg ze een CI module opgestuurd. Gebeld, en het werd omgezet naar Media BOX XL. Die Mediabox ook keurig ontvangen, heben we aangesloten en CI module netje steruggestuurd.
– wat blijkt: abonnement is niet omgezet, dus toen de CI module bij Ziggo binnenkwam, hebben ze het abonnement opgezegd!
– de oplossing verschilt per medewerker die je aan de lijn krijgt: uiteindelijk is de oplossing dat ze weer een nieuwe Mediabox krijgt (die ander was al een maand oud…) en een nieuw telefoonnummer en oh ja ook even een weekje of langer geen tv. Het nieuwe , tijdelijke (?) telefoonnummer is nog niet bekend.
Mijn moeder is 85, is dus nu telefonisch voor onbepaalde tijd niet (op welk nummer?) bereikbaar terwijl ze van medische zorg afhankelijk is en zeer regelmatig gebeld moet worden door medische diensten. En voor een 85jarige is een week geen tv of radio erg.
Alle fouten liggen bij Ziggo, maar als ik dan zeg dat ik dit geen goede oplossing vind, wordt de mevrouw van de klantenservice boos en zegt ze dat ik maar opnieuw moet bellen.

als het 3 in 1 abonnement gewoon werkt en het vaste telefoonnummer onveranderd blijft en gewoon werkt
Bij de klantenservice werken mensen, die weinig kunnen/mogen in het computersysteem, waardoor er veel fout gaat. Verbind klanten die een iets ingewikkelder verhaal/vraag/klacht hebben zo snel mogelijk door met een afdeling die meer bevoegdheden heeft in dat computersysteem, dat scheelt volgens mij veel ellende

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JVB1970