Klacht: oplossing waardeloos

op 29 juli 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

E tickets besteld om vandaag naar Amsterdam te gaan. Deze kunnen blijkbaar, volgens de klantenservice medewerker mevr. Laurens, niet verzilverd worden i.v.m een storing in hun systeem. Dus weg €54,- . Oplossing van hun kant, nu gewone kaartjes kopen a € 50,- per stuk, wij gaan met 3 personen, dus ff 150 euro aan kaartjes kopen en die zouden we dan terug krijgen zei zij maar kan dit naar mijn kant niet zwart op wit zetten, dus heb voor mij geen garantie dat dit ook zo is. En de 54 euro ben ik zo wie zo kwijt want als het systeem weer werkt zit ik met 3 tickets waar ik niks meer mee kan. Dus dit reisje zou ons zo maar 204 euro kunnen kosten. Nou bedankt NS !!!

Gewenste Oplossing:

Oplossing om via de mail te berichten van de storing en je betalingsbewijs te gebruiken als ticket?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door WilfriedMure