Klacht: oplossen ho maar

op 26 december 2012 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben in week 38 van 2012 een keuken laten plaatsen door keuken kampioen na een week of twee zet het blad op ,na controle van service buro kraan lek en nieuw blad wordt geplaats .
op 3 dec 2012 wordt er een nieuw blad geplaats maar geen nieuwe kraan ,dus twee dagen later weer blad vol met blaasjes .Weer contact service kantoor monteur bij geweest en conclusie ,kraan niet lek maar te veel water op blad uhh ja ok niet dus ,dus koop je een keuken bij de keukenkampioen ,gebruik dan geen water op het blad ,hiervoor 14 jaar het zelfde blad gehad maar geen probleem .
De schuld wordt dus nu gewoon bij de klant neer gelegd ,nou sorry hoor noem je dat service ,We krijgen nu een nieuw blad maar ook de laatste daarna de kosten voor ons zelf ?
hallo de kraan moet vervangen worden.

Gewenste Oplossing:

De oplossing is een nieuw blad wederom en vooral een nieuwe kraan ,En bedoel ik helemaal nieuw dus ook bij gasstel dit ivm kleur verschil .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Keuken Kampioen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 15 januari 2013 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Nieuwe kraan en nieuw blad zijn besteld

Reactie van de melder van de klacht sjansen75

6 jaren geleden - Krijg bericht dat het opgelost is maar ik weet van niks Dus hoe aan die info komt is voor mij een raadsel .

Alle klachten die gemeld zijn door sjansen75