Mijn Klacht:
wij hebben in week 38 van 2012 een keuken laten plaatsen door keuken kampioen na een week of twee zet het blad op ,na controle van service buro kraan lek en nieuw blad wordt geplaats .
op 3 dec 2012 wordt er een nieuw blad geplaats maar geen nieuwe kraan ,dus twee dagen later weer blad vol met blaasjes .Weer contact service kantoor monteur bij geweest en conclusie ,kraan niet lek maar te veel water op blad uhh ja ok niet dus ,dus koop je een keuken bij de keukenkampioen ,gebruik dan geen water op het blad ,hiervoor 14 jaar het zelfde blad gehad maar geen probleem .
De schuld wordt dus nu gewoon bij de klant neer gelegd ,nou sorry hoor noem je dat service ,We krijgen nu een nieuw blad maar ook de laatste daarna de kosten voor ons zelf ?
hallo de kraan moet vervangen worden.
Gewenste Oplossing:
De oplossing is een nieuw blad wederom en vooral een nieuwe kraan ,En bedoel ik helemaal nieuw dus ook bij gasstel dit ivm kleur verschil .
