Mijn Klacht:
Ik heb een auto bij Hertz in Genève gehuurd van 10 maart tot en met 12 maart 2018. Ik zou een categorie (B) Ford Fiesta of gelijksoortig krijgen. Bij aankomst op 10 maart bleek er geen categorie (B) beschikbaar te zijn. Ik kreeg een luxueuze Mini Clubman mee. Een leuke upgrade, maar bij inleveren zul je zien dat dit in je nadeel werkt.
Bij het inleveren op 12 maart om 16.58 uur gaf de heer Loobens van Hertz aan dat er schade aan de velg links voor is ontstaan en een afrekening van CHF 430 heeft meegegeven…. Ik heb direct ontkend dat die schade door mij is aangebracht aangezien je dat tijdens het rijden c.q. parkeren wel merkt en hoort. Oplichting door Hertz en misbruik van hun onredelijke voorwaarden! Uiteraard tonen mijn foto’s duidelijk aan dat er geen schade is maar een klein krasje die bij het ophalen op 10 maart door mij in redelijkheid ook niet kan zijn gezien.
Kortom, duidelijke oplichting en geen inhoudelijke reactie van de Klantenservice ontvangen en de schade afdeling die alles afhandelt is niet telefonisch bereikbaar, ook niet voor de klantenservice. Absurd, ooit vaste klant geworden van Hertz aangezien het een van de betrouwbaardere verhuurders zou zijn. Nou, niet dus!
Gewenste Oplossing:
Terugstorten van het schadebedrag aangezien er geen schade is.
