Klacht: oplichting

op 29 augustus 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Ik heb meerdere problemen met de manier waarop ik behandeld ben door uw verkoop kantoor in Malaga.

-de medewerker die ik voor u 3 maal op foto heb vast gelegd bleef aan de balie maar vertellen; dat ik nogal dom ben om via reisbureau, naar Sunny cars naar herz ging (en waarom niet direct)!

-het grootste probleem ik heb moeten praten als brug man om de auto mee te krijgen ZONDER een extra verzekering maar ik zou onverzekerd rijden en liep groot risico bij 1 krasje dat ik 1000euro eigen risico kwijt zou zijn!

-ik kreeg beneden de auto mee zo van ” daar staat hij en succes ermee” blijkt de auto rondom al krassen en schade te hebben dus ik iemand erbij gehaald van Herz om dit even digitaal en op papier vast te leggen

dit is gewoon oplichting ik werd dermate onder druk gezet ik moest en zou een extra verzekering afsluiten (dit kun je gewoon niet maken)

Ik heb alles laten uitzoeken door mijn rechtsbijstand en was wel degelijk goed verzekerd en had wel degelijk NUL eigen risico.

Dit was niet per ongeluk dit verhaal verteld de medewerker aan iedereen ook de klanten die voor mij waren!!!

ik verwacht van u een schriftelijk reactie!

hoogachtend,

A.F. Brinkman

PS IK HEB VELE FOTO’S MAAR LUKT MIJ NIET ALLES HIER IN UW PROGRAMMA TOE GEVOEGD TE KRIJGEN

PS WIL NIET PER TELEFOON ALLEEN OP SCHRIFT/MAIL COMMUNICEREN

dit hoef ik niet te melden maar geloof me ik heb een idee

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 05 september 2016 om 08:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door BRIN