Klacht: Oplichting?

op 18 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Over oplichting gesproken……Je besteld een artikel uit de webshop van mediamarkt. Er STAAT : Artikel is op voorraad, voor 23.59 besteld, morgen in huis. Duidelijk, niets aan toe te voegen, dus bestel je. Tijdens het bestellen krijg je NOG eens te zien dat je bestelling de dag erop zal worden bezorgd. Dus ga je betalen. DAN gebeurt het!! NADAT je hebt betaald krijg je ineens de melding Levertijd DRIE dagen, vanaf nu kunt u uw bestelling niet meer annuleren
Kijk en DAT noem ik nu oplichting!
Ik ga dus bellen. Na 17 minuten al een levend mens aan de lijn, ik leg alles uit en zeg dat ik wil annuleren. Wat is je probleem daar mee dan? Ik leg het nog een keer uit. VOOR de betaling is het morgen leveren en NA de betaling is het na drie dagen leveren. Weer komt ze met en wat is je probleem daarmee?
Om kort te gaan ik probeer te annuleren en wordt nu gewaarschuwd! U weet dat het tot 3 weken duurt voor u uw geld terug krijgt? Ik antwoord, Mevr. ik zit nu online bij mijn creditcard, de betaling is nog niet geschied. Slechts een reservering, u hoeft alleen de reservering er maar af te halen. Nee dat kan niet. We gaan eerst uw betaling afwachten en daarna pas terug storten! Had u nog meer vragen?
ONBESCHOFT is nog het minste wat me te binnen schiet!

Wanneer mijn betaling wordt geannuleerd! Zodat ik geen 3 weken op mijn geld hoef te wachten!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nooit meer stella