Klacht: Opladen van samenreiskorting + klassewissel naar 1ste klas

op 08 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 4 x hebben wij op de anonieme ov-chipkaart van mijn man (zelf heb ik een jaar-OVkaart) samenreiskorting + klassewissel naar 1ste klas gezet. Na ‘akkoord’ wordt exact vermeld wat wij hebben opgeladen. Het saldo is meer dan genoeg. Bij het inchecken wordt alleen samenreiskorting of alleen klassewissel gemeld. Volgens ns-personeel kan de incheckpaal maar 1 item weergeven, maar staan beide items er wel op. ECHTER: vandaag is dus voor de 4de keer de volle ritprijs 1ste klas (Amersfoort – Amsterdam) afgeschreven. Hoe wij het ook proberen, wij betalen steeds het volle bedrag. Graag uw reactie. Met vriendelijke groet, EM van der Horst evamvanderhorst@gmail.com

Gewenste Oplossing:

We zouden graag zien dat e.e.a. werd opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door E. Van der Horst