Klacht: ophalen keuzedag

op 29 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 28 juni wilde ik mijn keuzedag geldig toten met 28 juni ophalen. Het scherm gaf al meteen aan keuzedag geldig tot en met 28 augustus. Ik ging toch maar akkoord Vergeet niet in te checken meldde het scherm nog, dat heb ik dus gedaan op Utrecht cs en ik op weg naar Assen, daar uitgecheckt. Op weg naar OV fiets (net het abonnement verlengd) bleek niet te lukken een rood kruis.
Terug naar Utrecht viel me op dat ik niet via keuzedag incheckte, maar gewoon; op utrecht cs bleek bij het uitchecken dat er 13.60 in rekening werd gebracht.
Een goedkoop dagje Assen bleek 27.20 gekost te hebben en de OV fiets werkte ook al niet. Ik snap niet waarom dit allemaal fout ging. Ik hoor graag van u.
Piet Bel Couwenhoven 65 15 3703ht Zeist

Gewenste Oplossing:

Als ik hoor wat er aan de hand is en dat ik wordt gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pcmbel1@gmail.com