Klacht: Openstaande factuur niet betaald volgens bol.com

op 10 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik neem bol.com kwalijk dat ik een melding krijg dat ik een bedrag niet betaald heb. Dit is van 4 jaar geleden. En een fout ontstaan omdat er bestelling is geplaatst niet door mij maar per ongeluk door bol.com. Waarvan ik niet schuldig ben dat ik 2 heb ontvangen ok dat kan gebeuren. Daarna ook netjes betaald. bol.com heeft mij na retour een bedrag gestort op mijn rekening. Ik dacht netjes afgrhandeld heeft bol.com mijn factuur doorgestuurd hun vonden dat ik het bedrag niet betaald had. Terwijl ik betaald heb is terug gestort door bol.com. vervolgens heb ik hier niet meer naar omgekeken. Totdat incasso bureau mij verweet dat ik een x bedrag schuldig ben. Heb hier voor 4 x eerder gebeld en een notitie van laten maken.ik heb toen het bedrag betaald aan incasso. zonder gezeur. Uiteindelijk 4 jaar later krijg ik een mailtje dat ik nu een bedeag heb ioen staan. Echt vet slordig!!! Van bol.com want het ging dus over 2012. En die rekening is allang betaald. Nu jan ik dus niks bestellen. Is geblokkeerd!

Vandaag 9 mei heb ik met martijn krachten gesproken. Ik neem bol.com kwalijk dat ik een melding krijg dat ik een bedrag niet betaald heb. Dit is van 4 jaar geleden. Ik bestel dan ook niksmeer bij bol.com! Wat slecht zeg!

Ik wil dat er contact met mij word opgenomen door bol.com

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 mei 2016 om 13:08 geantwoord

Beste Ishanka,

Ik kon geen telefoonnummer vinden, dus ik heb je een e-mail gestuurd. Je bestelling wordt uit incasso gehaald en je kunt daarna ook weer bestellen. Als je nog vragen hebt, kun je altijd op die e-mail reageren.

Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ishanka