Klacht: Op het depot. Geen acceptatie van goederen afhaling.

op 03 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen briefje in de brievenbus.
Niets afgegeven bij pickup point.
Status: 31.08.2018: Pakket wordt bij de volgende Pickup parcelshop bezorgd: (…)
Status: 03.09.2018: Op het depot. Geen acceptatie van goederen afhaling.

Gewenste Oplossing:

Briefje in de bus, of afgeven bij Pickup Parcelshop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marco,

Bedankt voor je bericht en excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat jouw pakket inderdaad een vertraging heeft opgelopen. Sorry daarvoor.
Op 4 september is het gelukkig alsnog geleverd aan de Parcelshop en ik zie ook dat je het daar inmiddels hebt afgehaald. Ik hoop uiteraard dat alles alsnog naar behoren is verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door L_Marco