Klacht: Op de keukenfronten blijkt een folie te zijn aangebracht, die loslaat.

op 11 april 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Op de fronten van kastdeurtjes van onze “KeukenConcorrent” keuken zit een soort folie, die met gebruik van een vacuum zijn opgeplakt. We hebben de keuken in 2007 aangeschaft en na flink wat vertraging konden we van de gehele keuken gaan genieten.
In 2012 liet van één van deurtjes het folie los. De kleur van de keuken was niet meer leverbaar, maar toch kon er een correct deurtje onder garantie geleverd worden.
In 2015 liet de folie van andere deurtjes los. Dit maal was er van garantie geen sprake meer. Te gek voor woorden dat je na 8 jaar gedwongen bent, bij gebrek aan de juiste deurtjes, alle deurtjes moet gaan vervangen of laten spuiten voor zo’n €800 à €900.

Wij zouden tevreden zijn als àlle deurtjes zouden worden vervangen door deurtjes in de juiste kleur of op een professionele manier worden gespoten in de juiste kleur. We vinden het niet leuk, maar we zouden daar wel €300 à €350 aan willen bijdragen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer / mevrouw Kleisterlee, Bedankt voor uw bericht. Het is erg vervelend dat deze situatie bij uw keukendeurtjes is ontstaan. Ik heb uw ordergegevens erbij gepakt en ga uw melding bespreken met de eindverantwoordelijke van de service afdeling. Wij komen hier spoedig bij u op terug! Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht CorFK46

9 maanden geleden - Na overleg met de Serviceafd. is gebleken dat zij mijn vrouw hadden aangeboden een offerte te maken 1 of 2 oplossingen voor de problemen. Die offertes zouden we dan over een week of 3 kunnen verwachten. Ik vind het redelijk deze offertes af te wachten. De serviceafd. liet in het gesprek ook het woord coulance vallen, zodat we hoopvol naar deze offertes uitzien.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 06 juni 2016 om 09:13 geantwoord

Beste meneer/ mevrouw Kleisterlee,

Inmiddels hebben wij de offertes naar u verstuurd. U heeft aangegeven hierover na te willen denken of eventueel navraag te doen naar het repareren van de fronten. Ik ga de klacht melden als zijnde afgehandeld. Mocht u nog interesse hebben in de offertes vernemen wij dit graag!

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 06 juni 2016 om 12:44 geantwoord

Met de door de Keukenconcurrent aangeboden oplossing kunnen we niet accoord gaan. De oplossing(en) die men ons bood, kwamen uit op een bijdrage onzerzijds van meer dan EUR2000. Van coulance was nauwelijks sprake, zeker niet in vergelijking met de eerder genoemde bijdrage die wijzelf wilden bijdragen. We laten nu alle fronten spuiten voor een bedrag rond de EUR1000. Nog niet leuk, maar dat hoort kennelijk bij de kwaliteit van keukens van de Keukenconcurrent! Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door CorFK46