Klacht: oogelicht door koper (frankrijk)

angeliquedt op 16 september 2021 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Goedemorgen,

Onderstaand bericht met probleem en uitleg wat naar vinted is gestuurd;

Goedemiddag,

Ik heb een artikel verkocht via jullie ( Nike schoenen) ik heb overigens vaker artikelen verkocht ( dure merken). Alleen dit keer is het niet goed verlopen.

Ik heb nieuwe originele Nikes verkocht (€80,-). Dit omdat mijn maat verkeerd was, en het niet meer kon retouren naar de website zelf, ivm 14 dagen verstreken en het in Duitsland gevestigd is. ( onder naam Remon Möller, mijn vriend.)

De koper had voor Homers gekozen, wat al een minder snelle verzend methode is als een dhl of PostNL. Dat is goed gegaan het artikel is aangekomen. Vervolgens krijg ik een bericht dat de koper heeft aangegeven het artikel niet authentiek is, ik moest bewijzen opsturen en heb dit ook gedaan. Alsnog sta ik niet in mijn recht, ben ik de schoenen kwijt en dus mijn geld.

Ik wil dat hier nogmaals naar gekeken wordt, ik stuur hierbij nogmaals bewijs op dat de schoenen authentiek zijn. Dit komt van bstn, wat een sneaker webshop is die onder de grootste namen valt.
Ook reactie van het bedrijf zelf over het probleem van de verkoop.

Link schoenen; https://www.bstn.com/eu_en/r/jordan-air-jordan-1-low-gs-553560-061-0255770

Weet niet wat ik nog meer aan bewijs moet sturen, maar ik ben gewoon opgelicht door de koper. Ik hoor dit maar al te vaak, en ben nu zelf de dupe ervan. Graag een oplossing, mijn geld terug.

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angeliquedt