Klacht: Onzorguldig omgaan met het pakket, slechte service.

op 10 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb twee keer uitgebreid mijn klacht aan DPD doorgegeven en ik zou door iemand benaderd worden die met de klacht verder zou gaan, maar dit gebeurd niet. Het gaat om een beschadiging aan een antieke naaimachine. De naaimachine is uit zijn sponning geschoven en de houten bak is beschadigd. Dat moet tijdens het vervoer zijn gebeurd want de beschadigingen waren vers. De machine zelf was prima verpakt, zelfs met touwen omwikkeld. Er moet met kracht mee omgegaan zijn. Ik zag de bezorger de doos bij het optillen uit de auto uit z’n handen laten glijden, waarschijnlijk omdat hij niet verwachtte dat het zo zwaar was. Ik weet niet of de beschadiging op dat moment is gebeurd. Er kan ook eerder onzorgvuldig mee omgegaan zijn. Ik vind het daarbij heel erg dat men niet op mijn klacht reageert.

Tevreden zal wel moeilijk worden want mijn vertrouwen in DPD is niet groot meer. De waarde van de antieke machine uit 1885 is flink gedaald. Ik wil in ieder geval de vervoerskosten vergoed hebben want dit is geen kwaliteit van levering geweest. De materiele schade voor mij (waardevermindering) schat ik op 50 euro. Als ik het zou laten herstellen zou het een veelvoud zijn maar dat ben ik niet van plan.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 augustus 2017 om 14:24 geantwoord

Heeft op 15 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Deze oplossing was een farce. Ik kreeg iemand aan de telefoon die nergens van af wist en die mij weer terugstuurde naar de afzender. Ik heb twee keer telefonisch een klacht ingediend, op 23/6 en 30/6. Beide keren zou ik gebeld worden, maar er gebeurde niets. Op 10 jullie heb ik nog een mail gestuurd, ook niets op gehoord. Nu word ik weer van het kastje naar de muur gestuurd. Het lijkt wel of ze kijken wie de langste adem heeft. Het is een hopeloos bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Dinx