Klacht: Onvriendelijke bode

op 20 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bode belt aan.Ik maak de deur open maar woon in een flat 1 E etage.
Dus zet de deur beneden vast en loop al naar de kelder dat hij daar het pakket kan neerzetten.Hij heeft dat niet gezien en loopt met het pakket naar boven waarna ik tegen zeg sorry maar dat moet in de kelder De bode was heel geïrriteerd dat hij het pakket weer naar beneden moest brenoen en liep daarna boos vanuit de kelder weg.

Gewenste Oplossing:

De bode mag gerust vriendelijker zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 september 2016 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 september 2016 om 14:49 geantwoord

Waar is dan de plaats waar de bode de geleverde spullen moet neerzetten.

Alle klachten die gemeld zijn door Paula Reyes