Klacht: onvoldoende aansluiting waardoor min. 65 min. vertraging.

op 25 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 april, zowel op de heen als de terugweg, van schagen naar Amsterdam Centraal en van Amsterdam naar Schagen. Een zeer lange reis. De bussen sloten onvoldoende aan op de treinen. Waardoor een extreem lange rit. Ook de suggestie dat het oponthoud veel minder lang zou duren was misleidend. s Avonds laat op het station in Uitgeest bleek er verwarring over tijdstip vertrek bussen. Veel mensen die van NS of busdiensten die daar waren maar onvoldoende doortastende besluiten.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg en het in de toekomst beter geregeld wordt. NS reizen is zo zeer ontmoedigend

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 07:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Kleingeld