Klacht: Onveilig perron

op 16 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik een klacht melden over de NS: Op donderdag 2 juni was ik op station ’s Hertogenbosch naar de trein aan het lopen. Het was glad want er was (vermoedelijk) gedweild. Echter stond hier geen klassiek geel bordje met: Pas op glad. Alsnog ben ik doorgelopen totdat ik ben uitgegleden. Ik kwam met mijn knie tegen een incheckpaaltje aan die bevestigd was aan de grond met twee onafgedekte verroeste bouten. een hiervan is vervolgens dwars door mijn broek, mijn knie in gegaan. In eerste instantie kon ik alleen maar blijven liggen en werd het zwart voor mijn ogen. Maar toen ik na een tijdje een beetje bij kwam en rechtop ging zitten, zat heel mijn broek onder het bloed en kon ik niet meer lopen. Ik ben gelijk naar het ziekenhuis gebracht, waar mijn knie moest worden gehecht. De ochtend erna voelde mijn knie nogal raar aan en na toen nog een keer terug te zijn geweest naar de dokter bleek dat mijn slijmvliezen in mijn knie zijn ontstoken door een interne infectie. Ook kan ik niet meer lopen en niet meer goed mee doen op school, omdat ik mijn knie zo min mogelijk moet belasten. Werken bij mijn bijbaantje zit er ook niet meer in en zo mis ik aardig wat inkomen.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste zou ik het perron checken op nog meer incheck pootjes met losse bouten zonder afdek dop. Dit zou verdere klachten voorkomen en maakt het station een stuk veiliger. Ten tweede hoop ik op een tegemoetkoming in mijn medische kosten en het loon wat ik nu misloop. Dit omdat het wel redelijk de schuld van NS is dat ik zo in deze situatie verkeer en dat is het minste wat gedaan kan worden in mijn opinie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 04 juli 2016 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jessyklootwijk