Klacht: Ontevrede over de personeel

op 04 februari 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben op zaterdag 3 Feb 2018 gegaan om me pasje op te hallen om een nieuwe klant te zijn.Toen ik daar aan kwam moest ik door een deur heen om te melden bij een Bali nou geen gehoor van niemand dus ik dacht bij wie moet ik zijn dan een kwartier gewacht,Toen kwam een dame naar me toe na 15 min pas van een klein ogenblik ik ben zo bij u, Nadat ze dat zij was zij er nog niet en toen kwam een andere dame aanlopen wat kan ik voor u doen, Toen had ik me verhaal gezegd over me aanmelding voor basic-fit via internet dat ik de pasje moest gaan scannen bij de Bali was een kleine uitleg van een 15 min wachten. Nadat ik door de poort ben gegaan zij ze volgende keer een rondleiding. toen vroeg ik aan haar waarom zeg je nu pas als ik al buiten bent.Toen ben ik weer gegaan op 4 feb 2018 om te gaan sporten zij ze tegen mij zonder handdoek kan je niet sporten want wegens hygiëne kan ik niet, Ik kreeg wel de rondleiding moest gelijk weg. Toen ik rondleiding kreeg zag ik een paar mensen zonder handdoek sporten toen ik had vermeld bij haar zij ze dat ga ik hun zo vermelden. Dat had ze niet gedaan want hun ging verder sporten zonder handdoek en ik mocht niet sporten omdat ik het niet had de baddoek. het lijk erop of ik een buitenbeen word behandel. Ik was gewoon de baddoek per ongeluk thuis vergeten kreeg een dikke nee op me voorhoofd gedrukt. Bij een andere sport school die ik ging werd heel goed behandel als ik me baddoek ben vergeten mocht ik gewoon sporten volgde keer moest ik wel meenemen.

Als dit opgelost word ben ik pas tevreden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

5 maanden geleden - Beste Shannon, Bedankt voor jouw bericht. Wat vervelend te lezen dat je niet naar behoren bent behandeld op de club bij het ophalen van jouw lidkaart. Graag had ik je hier telefonisch over gesproken, zojuist kreeg ik je niet te pakken. Kun je mij laten weten wanneer het jou eventueel wel schikt? Ik bespreek graag het één en andere betreft jouw klacht, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Hoop je snel te spreken! Met vriendelijke groet, Annet van Basic-Fit

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 februari 2018 om 08:32 geantwoord

Beste Shannon,

Ik ben heel blij dat wij zojuist telefonisch contact hebben gehad, en dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

Ik betreur het ten zeerste dat jouw eerste indruk van Basic-Fit niet voldeed aan jouw verwachtingen en heb jouw bevindingen dan zeker mee genomen voor de feedback welke ik aan de club zal mee geven. Dank hiervoor!

Ook krijg je van mij een mooie handdoek, zodat je nooit zonder komt te zitten!

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.

Annet van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door chispinap@outlook.com