Klacht: Onterechte overname

op 20 februari 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Goedendag,
Okt. 2 jaar geleden zijn mijn schoonouders bij ons achter op het erf komen wonen. Wij hebben zelf al jaren Greenchoice. Maar Door de verhuizing van mijn schoonouders heeft nuon ons adres overgenomen. Dit had niet of nooit gemoeten. Wij hebben direct daar naar zodra we dit wisten. Contact gehad met zowel Greenchoice en Nuon. We dachten dat het opgelost was. Want we zaten weer bij Greenchoice. Nu komt het, wij zijn compleet zelf voorzienend met oa, zonnepanelen. En zijn gewend ieder jaar een flink bedrag terug te ontvangen. Nu dit jaar ontving ik de afrekening over vorig jaar. We moesten even €1400 betalen aan Greenchoice. Dit kwam volgens hun omdat de meterstanden niet meer klopten. Omdat Nuon een schatting door had gegeven. Wat moet ik hier nu mee?

Nou zou mij moeten compenseren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

4 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw/meneer Wagenaar, Vervelend om te lezen dat het misgegaan is door de verkeerde aanmelding. Mocht u nog geen contact met ons gehad hebben, lossen wij dit graag samen op. Wilt u ons dan een e-mail sturen met uw gegevens via webcare@nuon.com. Alvast bedankt voor de moeite. Groeten, Nancy, Nuon Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 20 februari 2018 om 13:34 geantwoord

Goedemiddag mevrouw/meneer Wagenaar,

Wegens het uitblijven van uw reactie, zal ik uw klacht via deze website hierbij afsluiten. Mocht u toch nog contact met ons willen opnemen dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Dan kunt u ons bereiken op het e-mailadres dat wij eerder aan u doorgegeven hebben.

Groeten,
Nancy, Nuon Webcare