Klacht: onterechte inhouding op jaarafrekening 2011-2012

op 09 juli 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Het terug te betalen bedrag was 570,50 euro.
Er is door essent 495,50 terugbetaald.
Bij telefonische navraag vertelde een medewerkster dat ik 3 keer te laat betaald zou hebben.
Ik ben al 50 jaar klant van dezelfde energieleveraar en heb nooit betalingsproblemen veroorzaakt. Er is in de afgelopen periode het echter 3 keer door de post de rekening verkeerd bezorgd, op Kerkstraat 66 a, waardoor de rekening te laat in mijn bezit was maar die onmiddellijk
bij ontvangst betaald werd. Ik meen dat bezorgfouten niet tot mijn verantwoordelijkheid horen. Ik vind het een slinkse manier van essent om zomaar, zonder overleg, een bedrag van de eindafrekening in te houden. Ik neem hier ook geen genoegen mee.

Terugstoting van het totale bedrag en uw schade verhalen bij degene die ze heeft veroorzaakt: in dit geval TNT post.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 09 juli 2012 om 16:08 geantwoord

Geachte homeopathie,

U heeft 9 juli 2012 op deze site aangegeven dat u een klacht heeft die betrekking heeft op het product MKB/Warmte. Afdeling MKB/Warmte heeft een eigen Klantenservice en handelt alle correspondentie zelf af. Als service hebben wij uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Ik heb uw klacht op deze website gesloten vanwege bovenstaande reden. Dit wil niet zeggen dat uw klacht is afgehandeld en opgelost, maar door mij doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.

Richard
Afdeling Klantenservice
Essent

Alle klachten die gemeld zijn door homeopathie