Mijn Klacht:
Klantnr. 170372953
Wij hebben 28 april opgezegd bij Essent. Contract met Vattenfall is ingegaan op 1 juni. Essent heeft toch termijnbedrag voor juni afgeschreven. Telefonisch bezwaar gemaakt en zelf gestorneerd. 3 juni eindafrekening van Essent ontvangen is op 20 juni afgeschreven. 16 juni aanmaning voor betaling juni ontvangen. Telefonisch bezwaar gemaakt. Op 5 juli weer aanmaning met boete ontvangen en dreiging hogere boete.
Gewenste Oplossing:
Essent heeft na opzegging middels 15 ! telefoontjes geprobeerd ons als klant terug te krijgen. Deze terreur is pas na klacht op klacht.nl beëindigt. Nu probeert Essent onterecht geld te incasseren.
Ik ben tevreden als
1.Essent schriftelijk meldt dat alle financiële verplichtingen door ons zijn nagekomen
2. Essent zijn vordering schriftelijk intrekt
3. Esent zijn excuses maakt en schriftelijk toezegt dit soort praktijken in de toekomst te voorkomen
