Klacht: Onterechte herinneringskosten

op 03 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geannuleerd en opnieuw gedaan, bol.com leverde het product toch twee keer. Een product heb ik geretourneerd, de andere betaald. Later kreeg ik een betalingsherinnering, ik heb daarover gemaild. Keurig een automatisch antwoord gehad dat ik antwoord zou krijgen binnen 48 uur, maar dat gebeurde niet. Twee weken later kreeg ik een tweede betalingsherinnering, toen heb ik gebeld. Het bleek dat ik het verkeerde bestelnummer had betaald en dat bol.com het bedrag terug had gestort. Ik verzocht om verwijdering herinneringskosten zodat ik het originele bedrag NOGMAALS kon betalen. Bol.com weigert dit.
Ze hebben meerdere fouten gemaakt en laten mij hiervoor opdraaien. Ik ben hier ontzettend boos over en wil niets meer bij dit incapabele bedrijf bestellen.

Gewenste Oplossing:

Bol.com krijgt mij niet gauw meer tevreden. Ten eerste verplichten ze me onterechte kosten te betalen en daarnaast zijn er meerdere fouten gemaakt.
Ik wil compensatie voor de onterechte herinneringskosten. Als bol.com nog wil dat ik ooit iets bijze bestel, zullen ze ook met compensatie moeten komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

6 maanden geleden - Beste Miranda, Hierboven is even iets mis gegaan. Wij hebben je klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Emma van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Miranda,

Je hebt al contact gehad met ijn collega. Ik ga ervan uit dat er een oplossing is.

met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door MirandavanDam