Klacht: Onterechte afschrijvingen

op 02 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,
Er wordt al voor het derde jaar een dubbele bijdrage aan “NS Groep IZ NS Reizigers” voor mijn ov-kaart van mijn rekening afgeschreven.Niet altijd hetzelfde bedrag, maar wel altijd in de buurt van het bedrag dat ik per jaar verwacht voor mijn abonnement. Stom genoeg heb ik dat niet in de gaten gehad, want mijn argwaan werd vorig jaar al gewekt.

Gewenste Oplossing:

Als u mij de ten onrechte afgeschreven bedragen* van de laatste 3 jaren terugbetaalt, ga ik niet nog verder terug. Helaas wordt zo het vertrouwen in al die automatische afschrijvingen wel ernstig ondermijnd. Van een bedrijf als het NS had ik dat nooit vermoed!
*2016: 87,10 €, d.d. 29 januari
*2015:85,80 € d.d. 25 februari
*2014: 64.00€ d.d. 19 maart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 mei 2016 om 21:41 geantwoord

Ik heb gebeld met de NS en mevrouw Jans heeft uitgezocht waar de fout zat. Met haar heb ik een voor mij bevredigende oplossing gevonden, die wij op 10 juni afronden. Het had niets te maken met verhoging van de prijzen. Met vriendelijke groet, Mary van de Lisdonk

Alle klachten die gemeld zijn door Mary van de Lisdonk-Wolters