Klacht: onterechte afschrijving

op 28 december 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

In november/dec. van dit jaar heb ik via Hertz Ned. een auto gehuurd voor Florida (Vliegveld West Palm Beach, Rental Record #149377594). Bij het inleveren van de auto was alles in orde en hoefde er uiteraard niets te worden bijbetaald.
Nu wordt plotseling euro 24,68 van mijn creditcard afgeschreven, zogenaamd i.v.m. gebruik van een tolweg. We hebben tijdens ons verblijf tweemaal gebruik gemaakt van een tolweg (Fort Lauderdale-Naples vv); het tarief bedroeg ongeveer 2 dollar die ik ter plekke zelf heb betaald. Verder heb ik geen enkel gebruik gemaakt van een tolweg; we hadden vakantie en dus geen enkele noodzaak een snelle tolweg te nemen.
Bovendien gaat het bij tol in Florida om bedragen van een enkele dollar, laat staan 24,68 euro.
Graag verzoek ik u dit bedrag terug te storten op mijn rekening.

A. Ossewaarde
Gold Member

Wanneer het onterecht afgeschreven bedrag weer wordt bijgeschreven op mijn rekening.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Ossewaarde