Klacht: Onterecht Sluiten van account & Inhouding van Gelden

op 07 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Sinds een tijd geleden ben ik verkoper op Bol.com , waarbij ik fysieke producten verkoop , echter bood ik een verkeerde EAN aan van Xbox live , waardoor ze mijn account hebben getracht te sluiten en het verdiende geld van alles in te houden dit is inclusief mijn eigen bijdragen zoals bijv. investering in fysieke producten , laptops , desktops , ongeveer nu 7 keer gebeld deze week en ze geven geen duidelijke reactie op mijn vragen , mijn vraag is wanneer kan ik mijn verdiende geld krijgen , dit is bij bol.com 21 dagen na bestelling , en dit is alang verstreken , e-mail contact reageren ze niet op.

Mijn Verdiende gelden over te maken anders ben ik genoodzaakt om een advocaat in te schakelen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:29 geantwoord

- - - - - - - -
Beste Jeroen,

Er zijn een aantal telefoonnummers van je bekend en mijn collega heeft, de afgelopen periode, meerdere keren telefonisch contact met je gezocht. Helaas heeft ze jou niet bereikt. Ze blijft je bellen tot jullie elkaar hebben gesproken.

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door support@softshop.nl