Klacht: Onterecht €35 voorrijkosten betalen

op 05 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 juni had ik tussen 8.00 en 13.00 uur een afspraak met Ziggo dat er een monteur internet zou komen installeren.Deze monteur heeft niet aangebeld maar echter mij 1 keer (met een anoniem nummer) op mijn mobiel gebeld. Ik was op dat moment waarschijnlijk op het toilet. De monteur heeft geen voicemail bericht achtergelaten en nogmaals hij heeft niet aangebeld bij de voordeur. De monteur kan in een tijdsbestek van 5 uur komen, als ik vervolgens mijn telefoon even uit het zicht heb omdat ik naar het toilet moet en vervolgens een briefje in de brievenbus vind dat ik niet thuis was en dat ik €35 voorrijkosten moet betalen vind ik niet terecht.

Gewenste Oplossing:

Dat ik de voorrijkosten van €35 niet hoef te betalen

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinvanwersch