Klacht: Onterecht boete

op 24 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik was vrijdag 22-04-2016 opstap gegaan en ik was om 12:00 thuis gekomen geslapen tot 21:00
en ik liep naar onder ik zag op de grond een uitstel van betaling van de ns, geen accept giro maar letterlijk wat je in de trein krijgt en er stond dat ik om 14:39 was aangehouden omdat ik geen kaartje had gekocht vanuit weert naar eindhoven mijn achternaam was foutgespeld, lachhad inplaats van lachhab en toen ik keek naar het gedeelte
“de indentiteit is vastgesteld door middel van” die was helemaal leeg??? En het was onduidelijk geschreven allemaal maar ik snap al helemaal niet waarom de ns een boete geeft zonder een identiteit vast te stellen ik heb de klanten service gebeld na 20 minuten hadden ze nog steeds niet opgenomen hier zijn de gegevens die op de uitstel van betaling staat :

Tussen de stopstations : weert en eindhoven

Datum 23-04-2016
Tijd : 14:38
Naam reiziger : lachhad
Voornamen : ilias
Geboortedatum : 04-06-2000
Geboorteplaats (staat iets onleesbaars)
Straat en huisnummer klingestraat 14
Postcode 6039ex
Woonplaats : strammproy
Kenmerknummer : K 062318
Koste €55,60
De identiteit is vastgesteld door :
…… Niks ???
Ik hoop dat jullie de boete terug vorderen en altijd de politie erbij halen om te indentificeren want zo laten jullie mensen frauderen 🙁 dit is de eerste boete waar ik bezwaar tegen heb gedaan ik hoop zo smoedig mogelijk bericht te krijgen mvg ilias lachhab,

Wanneer de boete word ingevorderd
En het bedrijf de politie erbij haalt als er geen identiteit kan worden vastgesteld

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 07:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Iliasje