Klacht: Onterecht afschrijving NS Groep IZ NS Reizigers

op 05 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag,

Bij deze dien ik een klacht in inzake de onterechte afschrijving van NS Groep N.V. IZ NS Reizigers. Ik ben niet eens met de afschrijvingen. Op de volgende datums heeft u een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik wil u vriendelijk vragen het totale bedrag terug te boeken op mijn rekening.

29/10/15 €14,20
11/12/15 €28,40
05/02/16 €4,80

Kunt u mij verder uitleggen waarom u deze bedragen van mijn rekening heeft afgeschreven?

Gewenste oplossing: het totale bedrag terug storten op mijn rekening en zorgen dat NS Groep NV IZ NS Reizigers geen geld meer van mijn rekening afschrijven.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 09:40 geantwoord

Geachte mevrouw Hau,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 5 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Graag reageer ik op uw klacht over de voor u onbekende afschrijvingen door NS. Graag geef ik u de volgende informatie.
Deze afschrijvingen zijn voor reizen die gemaakt zijn buiten uw traject met uw Traject Vrij abonnement. Uw facturen kunt u nakijken op uw Mijn NS account; https://login.ns.nl/login

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door cooljohau