Klacht: Onterecht afschrijving NS Groep IZ NS Reizigers

op 05 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Bij deze dien ik een klacht in inzake de onterechte afschrijving van NS Groep N.V. IZ NS Reizigers. Ik ben niet eens met de afschrijvingen. Op de volgende datums heeft u een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik wil u vriendelijk vragen het totale bedrag terug te boeken op mijn rekening.

29/10/15 €14,20
11/12/15 €28,40
05/02/16 €4,80

Kunt u mij verder uitleggen waarom u deze bedragen van mijn rekening heeft afgeschreven?

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing: het totale bedrag terug storten op mijn rekening en zorgen dat NS Groep NV IZ NS Reizigers geen geld meer van mijn rekening afschrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hau,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 5 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Graag reageer ik op uw klacht over de voor u onbekende afschrijvingen door NS. Graag geef ik u de volgende informatie.
Deze afschrijvingen zijn voor reizen die gemaakt zijn buiten uw traject met uw Traject Vrij abonnement. Uw facturen kunt u nakijken op uw Mijn NS account; https://login.ns.nl/login

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door cooljohau